Soc l'Elena

Hola,

Soc l'Elena a mi magrada molt tot el Centre de l'Espigol i les monitores, me agraden molt son Susanna, Anna i Alexandra. Son bones i simpàtiques; de part meva.
M'agrada molt estar amb els companys i yo treballo be amb tots, i audar també.

El dilluns anem a la piscina i el dimarts amen a fer esports i el divendres a MERCAT I INFORMATICA al PUNT OMNIA.

El Xavier diu com a noticia que la Rosa va començar la Pisicina i estam contents.
I el menjar també m'agrada molt, i ordernar les coses del Centre de L'ESPIGOL

ADEU UN PETÓ MOLT FORT

Elena Roderíguez Chamorro el dia 18 9 -2009 .

Comentaris

Judit ha dit…
Hola nois!

Com us va tot? Espero que molt bé! Jo estic a Lleida i tinc moltíssima feina! A veure si actualitzeu el blog un dia d'aquests. Així ja que no us puc venir a veure, estaré informada d'aquestes activitats tan divertides que feu!

Un petonet per cada un!

JUDIT

Entrades populars