VACANCES A CAN VANDRELL

Els dies 5, 6 i 7 de juliol vam anar a la casa de colònies, Can Vandrell, a Sant Feliu de Buixalleu, a prop Hostalric. Vam anar dos grups, un del Taller Alba de Tàrrega i un del CO Espígol.

La nostra habitació es deia Neptú, vam anar a la piscina per pendre el sol, i vam estar amb una monitora, a la piscina. I ens van de donar berenar cada dia, i van portar jocs d'aigua. I vam anar a Hostalric, on vam veure l'ajuntament i una torre molt gran i les muralles i també feien havaneres i a la nit vam fer discoteca. Un altre dia vam anar a passejar unes quantes persones .

Elena , Susanna , Josep Ma.

Vam anar de colònies els de l'Espigol a Can Vandrell ... vam carregar les maletes a l'autocar i vam seure darrera de tot, els més atrevits.

A l'arribar visita de la casa i dinar, desprès cadascú a la seva habitació, nosaltres dormiam tots junts, hi havia lliteres, l'habitació era molt maca, jo dormia amb la Barbara. Preparàvem les taules per sopar i dinar i també l'esmorzar. El grup de l'Espígol intentàvem ajudar a fer tot això.

Vam fer piscina, jocs, xerrar, visita Hostalric, anar de passeig i l'únic que no em va agradar van ser els mosquits.

Judith i Maria

Aquest és el grup que vam anar a Can Vandrell.

Ens ho vam passar super bé!!!!